Shuliluluuh

Aah okej, igår hade jag ånget, som sagt va en biverkning av medicinen. Så nu har jag och Marie konstaterat att jag förmodligen inte ska vara ensam under invänjnings perioden för då kanske jag slipper ångesten. :)

Men idag så är det knytis med the wiklanders & co @ my place. Ska bli riktigt trevlig. Mat och spel. Trevlig trevligt! Ingen hungerskänsla what so ever. Så får se hur mycket jag äter. Men borde ju äta något med tanke på att jag kom på imorse att jag åt en enda liten godis igår. Och det var allt. Men ändå när Sebbe sa igår "men du har inte ätit något idag" så sa jag. Jo det har jag. Men det hade jag inte. Så, man kan ju undra hur jag trodde att jag hade ätit..

Jag är typ hög av medicinen eftersom jag som sagt va började på för hög dos :P Men det är nice. Har en väldigt dålig reaktionsförmåga. Jag satt ju på balkongen hela dagen igår och glassade i solen. Och så hörde jag att en bil åkte nedanför, jag skulle kolla och då var den borta. Det var en hund som skällde, jag hoppa till, kollade dit där jag hörde att skallet kom ifrån, men där var ingen hund. Så jag är ju inte direkt snabb på att reagera. Haha men det är ganska kul.

Men jag måste säga att jag är lite rädd för mig själv, för det är så jävla länge sen jag var så här lugn. Jag kan sitta still i timmar och bara titta. Utan att prata. Och det var alltså, hur länge sen som helst som de var så. Jag är helt klar i skallen och det är jävligt skönt, men ändå smått läskigt.

Men det här kommer bli toppen! Kommer kunna fokusera i skolan, skit BRA! Bara 16 dagar kvar nu tills jag börjar :D:D

Ha en bra dag alla. Och Glad påsk! :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Underbart mitt hjärta!!! Det kommer bli så bra såååå!! <3



Puss

2011-04-23 @ 20:43:37


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0