Bulletproof!



Snart kommer jag fan vara skottsäker. För varje gång det går neråt så reser jag mig också och blir 10.000 gånger starkare. Men jag lär mig även av mina misstag. Så nästa gång kärleken knackar på dörren kommer jag vara mer försiktig och absolut inte öppna mig och släppa in honom med en gång. Han kommer få kämpa och drav bevisa vad han egentligen vill!

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: DTE

Funderat här några dar för tycker blogg inlägget "talar för sig sj" på ett bra sätt.



Man reser sig alltid starkare de gör man. I mitt fall tog de bara ett antal smällar innan jag tog tag i mig sj :P.



Menar som nu i sommar märkt de sj är rätt "hoppig sj" släpper in folk för fort.



I början av för sommaren va jag i trollhättan träffa en tjej. Vi börja bråka veckan innan hon skulle komma hit (de vart inte av).



Sen under sj sommaren börja jag prata med en annan tjej från från Motala (Varamon). Ofc blir de som vanligt för min del :D, Kan se det som rätt ironiskt nu för jag springer på allt! ^^, säger inte att jag inte gillat dom för de har jag tror väldigt mykke att ska man ses första ggn måste de finnas nåt intressant redan från början hos varann.



Iaf va jag skulle reflektera till som jag tyckte va bra :), de där med att inte öppna dörren lika lätt för nästa person utan låta dom kriga. De är nåt jag också kmr göra.



För förstå mig rätt nu "Vi med ett hjärta är dom som hamnar i kläm" tyvärr. Men man kommer alltid ut starkare de gör man :), och de är väl de man får glädjas åt :)

2011-08-24 @ 12:00:52


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0