Jag blir så förbannat..

.. Jävla äckligt less på mig själv ibland! Jag är så fruktansvärt jävla kär, men jag fortsätter bara att förstöra det han och jag har tillsammans. Jag vet seriöst inte vad det är för fel på mig, varför kan jag inte bara få vara glad och lycklig? VARFÖR ska allt jämt förstöras.. Av mig!!

Jag orkar inte ha ångest varenda dag, jag orkar inte pressa tillbaka tårarna som är påväg fram hela tiden. Jag orkar inte må skit längre!

Jag vill bort från allt just nu. Men bara just nu.. För rätt som det är så är jag glad igen och utan ångest. Och sen när jag som minst anar det så kommer ett jävla åskmoln och regnar över mig.. Och jag förstår att folk runt mig tycker att det är jobbigt.. Jag tycker det är jobbigt, så varför skulle inte dom?

Men det är mycket som spelar in tror jag. Jag äter inte och jag sover knappt. Men jag känner mig varken trött eller hungrig..

Men jag vill ändå bort! Jag vill inte sabba allt. Inte den här gången.. Och jag vet att jag kommer göra det om det fortsätter så här. Han kommer aldrig att orka med mina humörsvängningar..

/ Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0