Shuuliluluuuh!

Ja, nu var det ju ett tag sen jag skrev igen. Men den här gången är det inte för att jag inte har haft något att skriva om. Utan för att vi är 4 vuxna som delar på ETT mobilt bredband.. En sticka på 4 pers. Jooo det finns mycket tid till att låna den :P haha

Men som sagt va är jag i ELSTOCKHOLMO igen.. Jag måste säga att det är ganska skönt att vara hemma igen. Även om jag har vart emot flytten ut på landet.. MYCKET emot de.. Så är det ganska skönt att vara här. Jag har mitt lilla hus som jag har ganska mycket att pyssla i.. Så ja. Det är faktiskt helt okej.

Just nu sitter jag i mitt rum medans de andra är ute och lyssnar på musik och snackar och andra sover. Men jag kände att jag behövde lite datortid :P haha så då passade jag på att sno stickan och en dator eftersom jag intekunde installera den till min dator för jag inte hade någon nyckel eller va fan de nu va :P

Imorgon vet jag inte om det händer så mycket egentligen. Ska en sväng till Arninge och sen tillbaka ut på vischan.. På måndag ska jag till IKEA med Marie och införskaffa mig en garderob och lite andra nödvändiga saker. Tisdagoch onsdag ska jag vara hemma hos mamma och ta emot syster Nathalie som kommer hem innan mamma har hunnit hem. Och på onsdag fyller även näst yngsta syster yster sessa-diva-donna-prima Linnea 5 år. Så då ska hon få lite presenter av mig och så blir det väl middag där också. :)

Sen är det väl mest fixa i mitt hus som jag har som prio. Får se om Josse pallrar sig över hit nästa helg. Men det får man väl som sagt va se..

Men men . Nu ska jag fortsätta nörda mig på facebook och sen sova om en stund. :P

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0