Soft dag!

Dagen har vart jävligt soft. Började skolan 07.15 som vanligt.. Jobba på fram till frukost vid 9. Sen 9.30 så skulle vi städa inna på plattsätteriet och sen nu vid 11 fick vi sluta för dagen. Hur nice som helst!

Både igår och idag har jag haft så jävla mycket tankar och funderingar. Saker som jag vill skriva av mig om men inte riktigt vet hur jag ska formulera i ord. Jag är så jävla orolig, osäker och rädd. Och jag gillar inte att vara de, för det är inte jag! Jag brukar aldrig vara de sakerna. Och jag vet liksom inte hur jag ska förklara om de utan att de låter skit skumt. Så jag tror jag låter bli. Får skriva de någon annanstans där jag vet att ingen annan kommer kunna läsa de.

Nu är mitt badrum så gott som klart, han inte kleta dit silicon eftersom vi hade så kort dag. Men men, det betyder bara att jag kan göra de på måndag för att sen börja riva i ett annat rum. Som dessutom kommer bli lättare att riva eftersom jag ska slippa riva ett rum med matta i :)

Men men, idag fyller Kosken år. Så ikväll blire röj antar jag. Om jag orkar.. Rätt som de är så bestämmer jag mig för att chilla galet! :)

Men nu ska jag typ kanske byta om och sånt shiiiet.

PEACE Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Anonym

Let it goooo!

2011-08-05 @ 12:04:07
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Slänger iväg ett par kramar och hoppas att ni har en toppen födelsedagskväll :)

2011-08-05 @ 22:49:08
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0