Vem är du?

Jag är så jävla nyfiken på vem du är.. DTE, du skriver kommentarer som får mig att känna igen dig. Men jag vet fan inte vem du är.. Snälla berätta, jag behöver inte godkänna den kommentaren. Men jag vill verkligen veta!


PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: DTE

Finns olika typer av att visa att man är tacksamhet för de nån har gjort :). (tror du vet vilket jag pratar om). Så hoppas du inte tar mina kommentarer som spydiga. Isf ber jag om ursäkt för de på förhand eller efter hand :P



Iaf



DTE (Daniel Tobias Englund)

2011-08-20 @ 22:51:19
Postat av: DTE

Nu glömde jag säga de, de gör inget om du godkänner de så liksom :)

2011-08-20 @ 23:40:51


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0