Shuliluluuh!

Efter en redig jävla bloggtorka så känner jag att det är dags för en lite update!

Mitt liv är nästan tiptop! Jag har lite små ångest då skolan börjar gå mot sitt slut, eller som de flesta säger, jag börjar se ljuset i tunneln. Men jag vet ju liksom inte om jag vill att det ska ta slut. Jag är inne på mitt sista moment. Och vad fan gör jag sen?

Jag har börjat kolla på lite lägenheter här i Skövde, dels för att jag trivs jävligt bra här, dels för att jag då inte bor för långt ifrån Lorenzo, som också snart är klar i skolan. Och dels för att jag vet inte om jag kan/klarar av att flytta tillbaka till Sthlm.

Det är så många som säger "om man har levt i en "dålig" miljö, fel umgäng och inte haft någon balans i livet, om man då lyckas ta sig ifrån de så ska man aldrig flytta tillbaka." Och jag har faktiskt tänkt på det. För jag hade det inte speciellt bra i Sthlm. Jag kan slå vad om att första månaden eller månaderna kommer gå bra. Men sen kommer allt börja dala, jag kommer börja lata mig, skita i att gå till jobbet, om jag ens får tag i något. Jag kommer bli mitt gamla jag, som jag nu under dom här 7 månaderna har jobbat bort. Och jag vet fan inte om jag är reda att flytta tillbaka om jag skulle orka hålla kvar vid den människan jag har blivit idag.

Jag vet ju liksom hur jobbigt det är att åka ner hit igen efter att jag har vart i Sthlm, första dagarna är jag skit sur, grinig, blir irriterad för minsta lilla, har ångest.. Ja jag mår bara helt jävla bajs helt enkelt. Och jag vet liksom inte hur det skulle bli om jag stannade i Sthlm en längre tid. Det känns helt ok medans jag är där, men det känns inte bra att jag har vart där när jag kommer därifrån. För om jag inte får ångest för att jag inte hann träffa någon så får jag ångest över att jag träffade vissa andra. Så ja, jag vet inte..

Dessutom så måste jag få tag i en lägenhet i Sthlm om jag ska flytta tillbaka dit. För jag kan inte bo där ute i skogen, även om jag trivs hyffsat i kortare stunder. Men jag har inget körkort och ingen toa i mitt hus. Och ni kan ju tänka hur roligt det blir nu under vintern att behöva springa ut till något av de andra huset för att kanske behöva kissa mitt i natten eller något. Nej usch!

Men annars så mår jag faktiskt bra. Allt funkar toppen mellan mig och Lorenzo och skolan funkar bra. Så jag antar att jag har det väldigt bra. Sen att min kropp är fucked up är en annan sak. :)

Jag måste även få säga att jag verkligen har världens underbaraste pojkvän. Jag vet att alla säger så, men min är verkligen bäst!! För ett tag sen så var han och hans polare med mig upp till Sthlm och bodde hos mig för att dom skulle vara på spelmässan i Kista. Då var Lorenzo med i en tävling och vann en fototapet med disneys bilar på. Inget som han riktigt var intresserad av att ha själv kanske, så han gav den till mina småsystrar. Hur jävla snällt är inte det?

Sen så fick ju jag min julklapp lite tidigare dels för att han hade fått sina och för att jag var så jävla nyfiken så att jag till och med blev irriterad på honom ibland för att han inte sa vad det var :P

Och jag fick ett nintendo DSi med 2 spel! Ååh happy days! Haha men att jag nu blir kallad för spelnörd är väl sisådär :P Haha

Ja, hans julklappar var inte lika roliga, han fick då 2 "godisaskar" i form av super mario svamparna en röd och en grön. (den var mest för skojskull), sen fick han en presentbox med D&G The one parfym, aftershave balsam och en duschkräm. Sen fick han ett däck. Ja, ett däck.. Han fick punka och det däcket gick inte att rädda för det var så nerslipat att det inte ens var lagligt att köra med det på sommaren. Och eftersom han hade lite dåligt om pengar så betalade jag det och sen sa jag, du får välja om du vill se det som ett lån eller en julklapp och då valde han julklapp. Såå där gick han miste om sin hammare :P Haha

Aja, nu är det lite update om vad som har hänt i alla fall..

Eller ja juste. Jag har fått tre barn också. 2 av dom är äldre än mig och en är ett år yngre. Så mamma Michelle is the shiet! xD Haha Så nu har jag 2 söner, 1 dotter, 1 bror och en man på boendet. Det känns nice! :)

Men men,

Idag blire till att packa för idag ska jag upp till Sthlm. Ska fira jul hemma hos mamma på självaste julafton. Sen på måndagen så blire väl någon julfest ute i skogen om jag har förstått det rätt. Så det blir till att resa hem till Skövde igen på tisdag. Ett kort men välbehövligt jullov. Sen ska jag jobba i skolan alla mellandagar, fira nyår med Markus, Emma och Lorenzo här på boendet och sen göra klart det sista i skolan om jag inte hinner det i mellandagarna.

Aja, nu har ni er update, sorry för det långa inlägget!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0