Ålaaaaaaand!

Ja, som sagt va är jag ju på Åland, har vart här sen i söndags natt.. Därför jag inte har bloggat så mycket, har inte riktigt haft tid för det. Men nu är klockan mycket och jag kände att jag hade lite tid över..

I måndags gjorde jag absolut ingenting. Det var precis det min själ behövde.. Jag var hemma hos mormor och morfar hela dagen och bara tog det lugnt.. Andades och tänkte på mig själv, jag läste även en bok.. Och ja, jag läste ut hela den boken..

I tisdags (igår) gjorde jag inte så mycket då heller, jag läste ut en till bok..

Idag, onsdag, har jag träffat David. En mycket bra vän. En sån person som alla behöver i sitt liv, men som kanske inte alla accepterar. Han uppfattas nog som ganska konstig och flummig av de flesta, själv tycker jag att han är underbar.. Kanske är det för att han accepterar mig precis för den jag är.. Och allt annat också för den delen.. Han är liksom så naturlig, det finns absolut inget som är konstigt eller onaturligt hos honom. Och det är nog de jag gillar med honom..

Så idag har jag spenderat dagen där.. Försökt hitta ut ur det mörka hålet.. Och jag måste säga att det faktiskt har hjälpt lite, inte helt.. men väldigt mycket.. Jag känner ett inrelugn som jag tror kan vara bra för mig.. Det är inte alls något jag är van vid.. Men, det är väl så man ska vara egentligen, så det kanske är bra..

Imorgon ska jag till Mariehamn och träffa Becca, det ska bli riktigt kul med tanke på att vi inte har träffats sen min 20års fest.. Så, det ska bli trevligt.. Nu ska jag nog snart gå upp och lägga mig och fortsätta läsa, är inne på min tredje bok nu.. :P Haha

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa och tomtenissorna

Bra att du träffade David och fick lite nya tankar och funderingar :)

2011-02-17 @ 10:03:18


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0