Det går bara inte ihop!!

Alltså vissa saker här i livet kommer man nog aldrig förstå sig på.. Till exempel.. Man har en låda med massa prylar i, sen tar man ut alla prylar, du kommer ihåg hur allt låg.. Men när du sen ska försöka lägga tillbaka det så går det bara inte. Det får inte plats..

Idag höll jag seriöst på att bli galen på min lillesysters present som hon ska få av mig och Daniel.. jag skulle ta ut en sak och kolla att den inte var "farlig" och det var den inte.. Men givetvis får jag inte tillbaka sakerna sen.. Så det resulterade i att Alice kommer få 2 giganstiska paket i 3 årspressent.. :) Det är ju ett tag kvar dit.. Men eftersom det var ett riktigt fynd så köpte jag de.. Det har kostat 750 kr.. Men dom hade sänkt det på BR till 200 kr.. Så det är klart att man slår till liksom. :P

Nej usch.. Nu ska jag lägga mig och vila igen.. Min kropp vill inte som jag vill. Jag har ont överallt och är riktigt seg. Förstår inte vad det är som händer med mig :P

Men men, Daniel kommer snart tillbaka.. Han skulle ner till Centrum en snabbis.. Då ska han få hämta ett glas vatten åt mig så jag kan ta en värktablett eller något liknande.. Haha jag som inte ens tror på sådana piller. :P Är väl därför dom aldrig funkar :P

Aja, ha en trevlig kväll :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0