Fanns ingen tid!!

Igår fanns det ingen tid för mig att skriva.. Jag höll på och möblerade om i rummet och fixa och dona.. Jag vart inte klar med det.. Men så gott som!! Lite förnyelse är alltid nice! :) Men eftersom jag inte han skriva något så han jag heller inte med min "idag stör jag mig på.." Och igår fanns det mycket jag störde mig på.. Till exempel min stora säng och tickande klockor.. haha..

Men så snabbt min säng var på plats så tog jag tillbaka att jag hatade den och sa "förlåt, förlåt, förlåt älskling.. Jag älskar dig!" Haha shit, typ som att den skulle ta illa vid sig xD Haha

Men tickande klockor hatar ja fortfarande!!

Hmm, nu är jag fullbokad ett tag fram över..

Idag: Träffa Evelina.. Och sen banken.
Imorgon fredag:
Lördag: Träffa Danne
Söndag: Kanske träffa Mr. NoName.. xD
Måndag 28/2- 9/3 : Degerfors, Vara med Johan :)
Torsdag 10/3: soc-möte

Mjaaa, så nu är det ganska bokat.. I alla fall dagarna jag är i Degerfors, för då kommer jag inte kunna träffa någon här hemma xD Haha..

Men nu ska jag snart börja göra mig i ordning för att ta en frulle på biscotti med Evelina.. :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0