Inte okej!

Igår träffade jag min fru Josefine, det var jätte trevligt och vi bestämde att hon skulle sova kvar hos mig.. Och som vanligt när vi är med varandra och ha pyjamasparty så är det inte bara kul, utan vi somnar liksom inte riktigt i tid.. :P Klockan 5 imorse bestämde vi oss för att sova och klockan 10 vaknade jag! JIPPIIEE!

Men i alla fall, igår satt vi och nördade oss med våra mobiler, tog ner massa olika spel och spelade.. Så det vart lite av varje: Taptap, inspector gadget, dogmeat, farm-någonting.. Och sen tog jag ner 2 tamagutchisar till min mobil.. Hur gulligt är inte de då xD Hahaha nostalgi om inte annat.. :P

Idag skulle jag ha vart hem till mamma, men nu har jag bestämt mig för att jag egentligen inte orkar röra på mig över huvudtaget med tanke på att jag har sovit så lite.. Så, idag blir det en vääääldigt lugn hemmadag/kväll..

De var nog allt för nu.

P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Din frulainen

Det var myyyyyyysigt!! <3

2011-02-22 @ 13:59:26


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0