Jag blir så trött!

Jag är trött och irriterad. Jag vet inte vad jag ska göra av mina känslor.. I helgen hade jag och Danne ett ganska stort bråk som löste det mesta.. Men efter det har det verkat som att han kan släppa allt igen precis där han står.. Ibland känner jag mig lite som en mamma som måste tjata på sitt lilla barn för att den ska göra det man själv vill och det som behövs.. Och i det här fallet är det bara det som behövs som jag tjatar på..

Vi träffades under väldigt underliga omständigheter.. Men fatta tycke för varandra och sen släppte han bomben om vem har var och vilka problem.. Själv släppte jag bomben andra dagen typ.. Så han har hela tiden vetat att mitt morgonhumör inte är att leka med, att jag kan bli grinig för små saker och diverse andra saker.. Men just nu är jag så trött.. För som sagt va blev allt bättre efter att vi hade fått skrika lite på varandra. Men nu är det liksom typ som att vara på ruta ett igen..

"Daniel vad är det?"  Till svar får man ett ihopbitet "inget". Och alltså jag har alltid vart en sån som vill veta vad det är, det spelar ingen roll om han bara är trött jag vill veta det.. Jag vill inte ha ett inget.. För det är aldrig inget.. Det är alltid något!

I helgen som vart hade jag min underbara fru på besök.. På lördagskvällen hade hon och jag en 3-rätters middag. Och sen glodde vi bara på en massa olika filmer.. :)

Nu till helgen, eller aah egentligen på söndagen först, så ska jag åka till Åland.. Det ska bli så skönt att bara komma iväg och göra absolut ingenting. Eller ja, jag lär ju hjälpa mormor och morfar lite.. Men annars ska jag nog bara slappa!

Hmm, nej nu ska jag städa upp rummet, som ingen annan gör :) Hjälpa till? Vad är det? :S Hmm, bra fråga ;P

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0