Tankarna snurrar..

Tankarna snurrar, dom kommer och dom går.. Dom kommer tillbaka och jag funderar på rätt och fel.. Jag skiter i vad andra säger, jag bryr mig inte ett dugg.. Jag kan höra deras åsikter, men i slutendan är det jag som bestämmer.. Och man kan aldrig veta säkert hur saker och ting kommer att bli, men när jag väl bestämt mig för att göra på ett sätt kan jag inte ta tillbaka de.. Då får jag hålla mig på den linjen..

Inget är säkert, inte än så länge.. Men jag tror de.. Och jag tror de så sjukt mycket.. Men på tisdag har jag svaret.. Och hur jag än bestämmer mig för att göra så kanske det ändå ändras av någon anledning..

Imorgon ska jag åka till Degerfors, komma bort från allt och alla.. Jag brukar säga att jag ska göra det när jag åker till Åland, men det gör jag inte.. Inte på samma sätt.. För där känner jag mig som hemma också.. Så jag kommer aldrig riktigt iväg.. Men nu ska jag åka till ett ställe jag aldrig har vart på och kommer träffa nya människor.. Så den här gången kommer jag verkligen bort. Och det kommer bli riktigt skönt!!

Hmm, aah.. Men nu måste jag packa, plus att jag inte har så mycket mer att säga... :/

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Mamma och tomtenissarna

Hoppas du får en underbar resa :) Och att ni hittar på mkt skojiga saker :)

2011-02-28 @ 08:10:59
Postat av: Jennifer, mamma till Lukas och Leiah

Ha det så bra syster :) <3

2011-02-28 @ 08:38:39
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0