En vanlig dag.

Idag har det inte hänt så speciellt mycket. Var iväg till Södertälje med Danne och träffade hans syster Annika och hennes kompis. Det var riktigt trevligt faktiskt! Sen åkte vi iväg och träffade hans en polare som skulle lyssna lite på bilens konstiga ljud och dom kom väl typ fram till vad det kunde vara.. Men jag är inte helt säker.. Det enda jag vet är att för första gången var det jag som bad Danne att ringa till honom, för när vi var på motorvägen så började växelspaken att hoppa och ha sig och lät något så fruktansvärt.. haha så då sa jag "för första gången så är det jag som tycker att du ska ringa till din Oscar och kolla vad det är för något, för nu är jag orolig." (vet inte om han stavar med c eller k)

Sen efter det åkte vi iväg till ytterligare en av hans polare där han tog en kaffe och jag satt i soffan och chillade, hade väl ett öga på tvn och det andra på mobilen i mitt väldigt roliga spel.. haha.

Sen bar det av hemåt och nu sitter jag i min säng ensam. Med Dannes dator och ska väl börja mitt film-mys igen..

Imorgon ska jag upp tidigt för jag och mamma ska till Barkaby och titta på lite olika saker. Det ska bli riktigt trevligt och sen ska jag hem till mamma och klippa Nadja.. Förmodligen Linnea också om hon fortfarande vill xD Eller kanske det är mamma som vill att hon ska kapa av en bit av håret. Ungen är  4 år och har hår ner till rumpan. Helt otroligt.. Annat är det med lilla Frallan (Alice) som alltid får sitt hår avklippt, är det inte av syster Linnea så är det av någon unge på dagis.. Men är man en prins så ska man väl ha kort hår :P Haha

Men men, hoppas alla har en trevlig tisdag. För det har jag haft och ska fortsätta att ha :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa och tomtenissorna

Prins Frallan utan hår :) Tänk när hon hade sina lockar.. lilla snutt!

Ja jag tycker Linnea behöver få några cm bortklippt från topparna, tror det blir mkt finare då :)



Kram

2011-01-18 @ 20:14:14


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0