Film-mys

Shit vad jag älskar filmen "pretty woman".. Har som sagt va lite "egen tid" nu fram över.. Då jag verkligen behöver de. Samla krafter och göra absolut ingenting. Så idag lånade jag lite filmer av mamma bland annat pretty woman. Det var typ hundra år sen jag såg den, men den är fortfarande lika bra!! filmerna som står på tur är: raise your voice, bröllops duellen, percy jackson kampen om åskviggen, the perfect man och änglarnas stad.

Idag har inte hänt så mycket, har vart i Arninge med mamma och Danne.. Har kollat på diverse saker. Vi var även till mio där vi hittade ett jätte fint köksbord som förmodligen kommer införskaffas i veckan då det var specialpris på det. det blir i samma stuk som vardagsrumsbordet som vi ska få av Marie :) Så det blir nog toppen.

Nu är jag bara på jakt efter en pall.. Om man kan kalla det för de. En förvaringspall kanske man skulle kunna säga. som man kan ha i vardagsrummet vid soffan där man kan ha extra täcke och kudde i. det skulle vara awesome!

Men men.. Nu ska jag nog fortsätta mitt lilla film marathon i min ensamhet :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa och tomtenissorna

Hoppas du hittar energin <3

Kram... och på onsdag ska du och jag till Barkarby :) Där hittar vi massor av energi hoppas jag :)

2011-01-17 @ 22:16:12


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0