Helgens planer

Idag händer inte så mycket egentligen. Roine har just kommit hit, eller aah.. Just och just.. men men, vi käkade pizza till middag och blir väl till att chilla fett..

Imorgon blir det bio, jag, syrran (Nadja), Danne och Roine.. Vi ska se Narnia i 3D, tror det blir nice.. Vi lär väl hänga ett tag i Heron också, men det återstå att se.. Sen vet jag inte vad som mer händer under lördagen.. :)

Sen på söndag händer väl inte så mycket heller egentligen.. Roine ska väl hem och vi får se om Danne åker med honom.. Han kan behöva komma ifrån allt ett tag och verkligen ta det lugnt.. :)

Men men, nu ska jag fortsätta vara social..

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0