människan och dess rutiner

Egentligen är det otroligt hur människan är.. Även fast man försover sig har man vissa morgonrutiner man måste göra för att man inte ska bli heelt borta :P Min är att jag måste starta datorn och kolla facebook och bloggen.. Det är rätt stört egentligen, för alltså.. Det tar tid att bara starta datorn. Sen logga in, sen ska man vänta på att alla miljontals program har "laddat" klart, för annars segar datorn ihop.. Och seen efter de kan jag komma in på internet..

Kollar jag inte facebook innan jag drar så blir jag typ galen. hahaha xD Nej inte speciellt.. För jag hinner bara komma ut i trapphuset och så plockar jag upp mobilen för att kolla fb xD Men det är ganska komiskt egentligen..

Idag har jag inte direkt försovit mig.. Men jag kom bara och tänka på det, för jag undrade lite hur jag tänkte när jag ställde klockan igår.. :P Men men..

Nu sitter jag och väntar på ett sms eller samtal från min mamma, sen så åker vi iväg på dagsäventyr xD Sen ska jag äntligen få träffa Josse, känns som en evighet sen.. Men egentligen var det typ i.. Hmm.. söndags? lördags? Ingen aning.. Det är inte speciellt länge sen. Eller jo.. För oss är det de.. xD

Men men.. Ha en bra dag!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0