nada

Jag började tänka men, jag kom inte så mycket längre. Idag vet jag inte riktigt hur jag mår, för jag har inte kännt efter.. Jag vet att jag är trött, trött på att inte ha en egen lägenhet! Jag är trött på mig själv för att jag var så dum och hoppade av skolan. Ja, jag vet.. Det går att ta igen.. Men, hade jag inte gjort det så hade jag förmodligen haft ett jobb nu = det hade vart lättare att skaffa en lägenhet! Suck!

Tankarna snurrar runt i skallen och jag kan knappt få fram dom ordentligt.. Det är som ett tjockt regnmoln i min skalle.. Finns inget som är klart..

Hm, nej jag ger upp nu och somnar om..

Om någon vet en lägenhet eller ett mindre hus som ska hyras ut.. Gärna i närheten av Vallentuna!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0