onsdag! :)

Idag är det onsdag och dagen började tidigt.. Klockan 9 :P Då drog jag i väg med mamma&Co till Globen och tittade på Disney on Ice, riktigt kul faktiskt.. Man kan ju undra varför man inte satsade på en karriär inom teater på is :P hahaha

Sen bar det av till frugan. (som var den som gissade på att jag var gravid) Hahaha, så de har vart ett hett ämne idag.. :P Nu har vi lagat 3 rätters middag. Det blir skagen toast till förrätt. Fläskfilé, potatisgratäng, halloumi och bea till varmrätt och marängsviss till efterrätt :) Trevligt trevligt..

Vet ni vad vi mer ska göra ikväll?

Jo, vi ska snacka skit, glo på film, käka gott och ha en JÄVLIGT nice kväll :D

Saknar mig Danne, men det är faktiskt ganska skönt att vara utan honom en dag ;P hahaha, det lär ju inte hända så ofta sen när vi flyttar ihop :P

P&K Michilicious

Här kommer lite bilder.. xD





Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0