Shuliluluuh folket

Hmm, klockan är 00.35 och jag kan inte somna.. Vad är det för fel på mig? Antingen är jag övertrött och ska sova hela tiden.. Eller så är jag inte trött alls och kan inte somna.. Och alltid ska jag gnälla över att det är något fel.. Jag sa god natt till Daniel för sista gången för drygt 2 minuter sen och han snarkar redan. SHIT!
Hmm, på tal om Daniel, han brukar mörda mina kuddar.. Och när jag frågade hur fan han lyckades med att få av örngottet så svarade han "ja, men jag drömmer ju om dig. Och klär av dig." HAHAHAHAHAH ELLER HUR!!
Idag har vi spenderat 2 timmar på IKEA. Riktigt trevligt måste jag säga.. Nu har vi införskaffat massor med prylar till lägenheten.. Vilket iof kan verka lite tidigt med tanke på att vi har 1 april som inflyttnings datum.. Men men.. Nu är massor med saker köpta och det är ju ändå väldigt skönt.
I natt sov vi ju i från varandra, vilket också var väldigt skönt.. Jag är en VÄLDIGT komplicerad människa.. Shit, ibland vet jag knappt själv hur jag vill ha det och tror att jag klagar mest för att ha något att klaga på.. Jag är skum, jo tack jag vet xD Men jag är ändå ganska nöjd med mig själv :D Men i alla fall, jag spenderade natten hos min bästa vän och fru .. :P Vi gifte oss för drygt 5 år sen.. Och det har vart ett väldigt lyckligt förhållande xD
Idag har jag haft en ganska knasig dag.. Mina tankar skiftar från sekund till sekund.. Jag tycker iof att sådana här dagar är sköna och måste nog säga att det är dessa dagar jag gillar mest, har lätt för att skratta åt allt mellan himmel och jord. Och är nöjd med det mesta liksom.. Sen att Daniel lät mig välja fritt inne på IKEA kanske hjälpte till en aning xD Hahaha nej, nu ska jag vara snäll..
Min mamma säger alltid åt mig att jag ska vara snäll mot Daniel.. Det är jag också.. Oftast :P Men när vi är hemma hos min mor så blir jag liksom den där lilla rebellen igen.. Den jag alltid vart när jag bott hemma.. Uppkäftig och jävlig :P Nej, inte riktigt så illa är det.. Men, jag blir liksom lite.. Säger mamma en sak så gör jag tvärtemot... Precis som när jag var yngre.. Sa mamma "Nej Michelle, du får inte röka" visst fan gick jag ut och rökte.. Sa mamma "nej Michelle, jag vill inte att du umgås med killar som är 6 år äldre" nog jävlar bjöd jag hem dom då.. Nu när jag är 20 och har en kille som är 27.. Då är min mamma mer så här "ÅÅÅH DANIEL ÄR EN GÅVA FRÅN OOOOVAN!!" ahahhahaha sorry mamma, men det är lite så xD
Visst hon har inte träffat Daniel så ofta och det är klart att man lägger på sin bästa sida när man träffar någon. Och han är jävligt väluppfostrad och trevlig.. Charmig om inte annat.. Men ÄNDÅ!? Hahah, nej han är riktigt bra för mig och jag gillar honom något så fruktansvärt mycket!! Han är precis allt det där jag behöver ha vid min sida.. Och han har egenskaper som jag saknar. Så vi kompletterar varandra ganska bra. :)
Vi har inte vart tillsammans så länge, men ibland känns det som att vi är ett gammalt gift par. Hahah, han gnäller på allt jag gör, suckar och har sig.. Och jag gör precis likadant. Om inte 3 gånger värre.. ;P Men jag gillar verkligen allt med honom. Och med allt menar jag även hans dåliga sidor..
Min största rädsla just nu är att det skulle ta slut.. Ta slut på grund av vem jag är.. Att jag fuckar upp allt totalt.. Och ibland undrar jag om det är just det att jag försöker så jävla hårt som förstör lite.. För jag blir så utmattad och upptagen av att försöka så jag hinner inte se allt som är bra.. Hmm, kanske ska man göra som en god vän till mig brukar säga "släpp allt och lev i nuet.." Och med släpp allt, så menar han verkligen allt..
Jag som brukar ha återkommande depressioner testade det i slutet av sommaren/börjar av hösten (det är då de brukar dyka upp) Och jag har nog aldrig mått bättre i hela mitt liv.. Det var liksom som om allt funkade.. Josse, som då är min BÄSTA vän, kände inte igen mig.. För jag var pigg, fräsch och glad.. Jag hade snygga kläder på mig hela tiden, hade dumpat mina mjukisbyxor som jag brukar leva i.. Och mitt rum var (tro det eller ej, ni som känner mig) kliniskt rent! Det händer aldrig, det spelar ingen roll hur glad och framåt jag är eller nere och jävlig.. Mitt rum är ett bombnedslag.. xD Hmm, så egentligen kanske det är dags att ta till den metoden igen.. :)
Shit, jag trodde inte att det skulle bli ett så värst långt inlägg, men tydligen..
Nej, nu ska jag nog glo lite på en film tills jag blir trött och sen lägga mig ner igen bredvid min man och sova :)
Over and out
P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa och tomtenissorna

Hahahaha "om mamma säger......" :)

Jag ÄLSKAR dig <3



Kram

2011-01-14 @ 07:23:23


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0