suck

Åh jag är så jävla trött.. Och irriterad.. Vet inte varför, men idag har det vart en riktigt ångestdag.. Det är inte kul! Har inget speciellt som snurrar i skallen, är jävligt tom och apatisk.. Inte roligt alls.. :/

Nej, nu ska jag och Daniel hem till mammi.. Jag ska äta smörgåstårta och han får väl titta på eftersom han tydligen inte gillar de.. Sen har jag sagt att jag vill sova ensam i natt.. Jag behöver tid för mig själv.. Och inte ha någon som går efter mig vart jag än ska.. Så, aah är inte på mitt bästa humör idag. Men får väl hoppas på att det blir bättre snart..

Kommer kanske något längre inlägg ikväll om jag orkar.. Brukar skriva bäst när jag är ensam och just nu sitter Daniel i samma rum och.. Aah.. Jag ska inte klaga på honom, för jag gillar honom.. Men aah.. Ni får kanske läsa mer i kväll..

Önskar alla en fortsatt trevlig helg!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa och tomtenissorna

Det är nog bra om du får sova lite ordentligt nu för jag tror den kommande flytten tar på dina krafter mer än du kanske tror.

Förändringar är inte alltid lätta hur gärna man än vill göra dem själv.

Men allt blir bra!! :)

Kram

2011-01-15 @ 21:00:03


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0