Trött..

Hehe, ja det har ju blivit lite spekulationer om vad min nyhet är.. En är att jag är gravid.. Kanske, kanske inte.. Vem vet.. Mer gissningar?

I natt blev jag väckt av mitt hjärta klockan halv tre. Han hostade som fan, så jag gick ut i köket och fixade lite varmt vatten med honung. Jag tvingade i honom de och sen typ en timme senare fick han världens smärtor i bröstet på vänstersida. Efter mycket om och men gick han med på att åka till sjukhuset. Där satt vi till klockan 9 imorse utan vidare info.. Sen kom en läkare in och sa att danne var utbränd. Att han skulle börja stressa ner och dylikt. Vilket jag har bett honom om de senaste veckorna..

Hmm, ja men det bar ut till skogen efter de. Han fick hämta lite kläder och byta bil. Sen drog vi till min mor och lekte med sessorna och träffade tre av mina kusiner och mormor och morfar. Sen drog vi till MAX med hela familjen och käkade.. Och sen tillbaka till mamma.. Sen insåg jag och danne att vi inte skulle orka hålla oss vakna så mycket längre.. Så vi åkte hem till mig..

Efter ett varmt bad och en dusch ska jag lägga mig och sova. Danne sover redan och han är ändå den av oss som sovit mest idag.. Jag har sovit drygt 2 timmar.. Hmm, så ska bli riktigt skönt att lägga mig ner i min säng..

Och vet ni vad? Det här med lägenhet tjaffset.. Det har lagt sig.. 1 April har jag och Daniel en splitterny lägenhet som väntar på oss! Underbart!!

Nej nu ska jag sova..

Men som sagt va, fortsätt gärna gissa på vad min nyhet är :)

P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0