Ja, vad ska man säga?

Idag är det söndag.. Den dagen som är känd för att dela med sig av mest ångest. Skulle jag tror i alla fall..

I natt hade jag sån fruktansvärd ångest och hemlängtan.. Men det är inte länge kvar nu innan jag sitter på tåget till Stockholm. Och det ska faktiskt bli riktigt skönt att komma hem.

Det läskiga är att jag inte vet varför jag har ångest, men jag orkar inte med det.. Jag gör verkligen inte det och jag vet inte vad jag ska göra för att få bort den. Kanske är det lite "semester" som krävs..

Nu har jag i alla fall massor med saker som måste göras innan och när jag är hemma.

Innan:
* Plocka ut de sista ur mitt gamla rum och städa det
* Kakla ett badrum
* Sköta skolan
* Försöka härda ut i min ångest

När jag är hemma:
* Åka till BUP Danderyd och hämta ut mina journaler
* Packa ner mitt rum i kartonger
* Packa inför Finlandsresan
* Släktträff i Finland
* Grönan
m.m.

Ja, usch säger jag bara! Egentligen är det mest roliga saker jag ska hinna med. Men ändå :P

Men jag vet inte vad jag ska säga om min ångest, jag vet inte varför den är på besök, hur länge den tänker stanna och dylikt. Jag hoppas bara på att han ska betala hyra när han är här.. Lite extra inkomst är ju nice..

Igår kväll spelade jag och grabbarna poker. Vem tror ni vann? JO!! Michelle the one and only! :)

Nej usch vad jag hoppas fram och tillbaka i vad jag skriver.. Men men, nu ska jag väl ta tag i mitt rum och sen väcka Lorenzo :)

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0