WOHOOOOO!!

Idag är det fredag, humöret har stigit något.. Kanske för att jag vet att om några timmar sitter jag på tåget påväg hem. Ska möta systeryster Nadja vid T-centralen för att sen ta tunnelbanan till Mörby där vi möter mamma för att sen åka hem. Och när jag kommer hem ska jag ta en lapp och ta mig ner till centrum och hämta ut mina kläder! :D AAAAAWESOME!! :D

Jag har som sagt va vart rätt jävla deppig dom senaste dagarna och jag vet faktiskt inte varför, för lite sömn, för lite mat.. Aah det har säkert haft sin roll i det hela. Men sen har det nog vart hemlängtan också. En känsla som jag inte är så van vid att ha eftersom jag aldrig tidigare har längtat hem.

Men det ska verkligen bli as nice att komma hem. Är i Vallentuna runt 20 typ. Då ska jag som sagt va hämta ut mina kläder först sen ska jag kanske träffa Sebbe och Lenny. Sen hem och sova i min underbara, underbara säng. Sen i helgen ska jag även träffa Charlotte. Och sen i veckan ska jag träffa "no name killen" om ni minns honom ;P Sen 13-19 är jag i Finland på släktträff.. Och vad säger ni? Ingen släktträff utan drama? Jag tänkte supa rätt rejält och då lär det bli liv.. Eftersom att min lilla mormor fortfarande verkar tro att jag är minderårig, liten och oskyldig.

Min mormor är nog en av få personer som alltid ställt upp för mig. Jag har alltid fått komma hem till min mormor och morfar, vad jag än skulle ha ställt till med hemma, eller i skolan eller var som helst. Dom har alltid funnits och backat upp mig. Och jag älskar mina morföräldrar otroligt mycket även om jag kan gnälla på dom emellan åt! igår natt hade jag en fruktansvärd mardröm. Varje gång jag vaknade så grät jag och somnade jag om så drömde jag samma dröm igen. Jag drömde att min mormor dog. Och jag var så jävla ledsen varje gång jag vakna. Och det sägs ju att personer som man är långt ifrån kan säga farväl i en dröm om dom är för långt bort. Så jag var faktiskt tvungen att messa min mormor och kolla att allt var bra med henne. Och det var de, så då blev jag lite lugnare. Men hon skrev en sak som faktiskt är sant..

Sen jag var liten har jag ALLTID spenderat min sommar hemma hos dem. Men inte i år eftersom jag bara har 2 veckor ledigt från skolan. Och det känns jätte konstigt. Men vi kommer ju i alla fall ha drygt en vecka tillsammans i Finland. Så det blir roligt :) Ingen riktig sommar utan mormor och morfar.

Men i alla fall. Sen måste jag ju packa ner mitt rum i kartonger, skruva isär min sängstomme och massa sånt shit. Sen får vi väl se om Lorenzo kommer upp på besök också. Jag klandrar honom inte om han inte kommer. Det är ju liksom en bit emellan oss :P Hehe men men

Nu ska jag fortsätta chilla, kanske ta en cigg och chilla ännu mer :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0