Im taking the highway to hell!



Jag vet inte varför, men av någon jävla anledning så är jag på väg neråt. Jag känner hur det blir mörkare och mörkare för varje dag som går för att en dag backa upp sakta men säkert igen. För att sen i nästa sekund ta ett steg ner igen. Det är riktigt jobbigt och påfrestande. Men jag vet inte varför det blir så. Det bara händer. Och jag orkar inte, inte just nu! Jag vill att det ska gå bra. Speciellt när jag har hittat en person som gör de mörka stunderna lite ljusare. Men jag är rädd. Rädd att misslyckas, kanske på grund av att jag inte fick hämta ut min medicin pga att fittkärringen på apoteket var tvungen att kolla om läkaren var behörig eller inte. men det är jobbigt.

Idag har jag i alla fall vart och frågat ifall jag kan få byta rum. För det finns ett rum som är helt avskiljt från alla andra. Iof vet jag inte ifall det blir bättre eller sämre att ha ett rum ifrån alla andra. Men vi får väl se. Just nu känns det som att jag inte pallar med allt drama här, jag måste tänka på mig själv. Och som det är nu så orkar jag inte med det. Skitsnacket kan jag väl ta. Som jag har sagt förut, har personer så trist liv att dom måste lägga sin energi på mitt, varsågoda! Men jag kan inte säga att jag inte bryr mig. För det gör jag.

Jag flyttade ifrån ett helvete.. Men jag kom till ett nytt! Det är dags att lägga i högsta växeln för att kunna ta mig här ifrån. Men jag vet inte hur hårt jag orkar köra på innan jag bryter ihop!

Jag saknar min mamma något så fruktansvärt så jag vet inte vad jag ska göra.. Men, det är inte länge kvar nu innan jag är uppe i Sthlm igen. Nästa vecka kommer jag hem eftersom vi har 2 veckors ledighet. Och jag kan för första gången på länge säga att jag längtar hem! Jag saknar alla där hemma och jag vill verkligen inte vara här just nu! Jag vill fly som alltid när det blir jobbigt. Men den här gången ska jag klara det! För det här är något jag vill så fruktansvärt mycket.

Så, Michelle!! Ta dig i kragen, håll huvudet högt, sjunk inte till de andras nivå och kör ditt eget race!!

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Mitt älskade hjärta <3 Du kommer att klara det!! Så det så <3



Vi saknar dig oxå <3 Massor <3 Puss mitt älskade barn <3

2011-06-29 @ 20:12:13
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: DTE

Häng i det vänder :). Det kan kännas tungt nu men så länge du är på upp gång så kommer allt att lösa sig =)

2011-06-29 @ 20:27:06


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0