Jag orkar inte!!

Jag känner tårarna pulsera.. Känner hur dom är på väg, men inget händer.. Där mitt hjärta brukar sitta är det ett stort hål, utslitet och sönder rivet.. Min hjärna är spårlöst försvunnen, eller i alla fall i uppror med mig.. Tankarna snurrar, flyger runt.. Fram och tillbaka. Jag har inte koll på något och jag vet inte om jag orkar ha det! Jag vet just att jag skrev ett inlägg, men är tvungen att skriva igen..

Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen.. Det finns så många personer som läser min blogg som inte gillar mig, som gått bakom min rygg eller som inte gillar mig på grund av vem jag är och vad jag gjort.. Jag skiter i det! Jag skiter i allt! Det är för mycket jävla skitsnack i den här världen.. Så jävla mycket dåligt.. Alla pratar om att dom vill ha en bättre värld.. Ja, men börja då för fan med att bli bättre männsikor själva.. Man kan inte bli bättre om man inte kan förlåta, gå vidare och ge en andra chans..

Man kan inte bli bättre om man är den som sabbar för sig själv.. Att gå tillbaka till sig själv är en bra start.. Att bättre sig själv.. Skulle alla göra det skulle världen vara så jävla mycket bättre.. Jag har tagit så jävla enorma kliv från den människan jag har vart.. Men jag är LÅÅÅNGT ifrån bra! Visst, vi har alla våra brister och det måste bara accepteras.. Men gör för fan inte dina egna brister till någon annans problem! Stå upp för vem du är istället, se dig som den du är och börja med att erkänna dina fel! Erkän att du som människa kan ha fel, att varken du eller någon annan är perfekt!

Perfekt, va fan är perfekt? Vem är perfekt? Om en person är perfekt så är alla andra det. Vilket betyder att du inte är så jävla unik som du trott!!

Normal, följa normen.. Varför då? Jo, för att bli accepterad av samhället och andra männsikor.. Hur många är accepterade av näst intill varenda en människa de möter? Är du accepterad av alla du möter? Skulle inte tro det.. För det finns falska fittor överallt i den här världen.. Fittor som tror att dom är så jäääävla mycket bättre än dig för att dom är unika, perfekta..

Perfekt, du är perfekt.. Men inte unik.. Varken unik eller orginell! Du är som alla andra.. Alla andra med brister..

Ilska, känslan du inte får känna ofentligt.. Den du inte får visa.. Inte höja rösten, inte säga vad du tycker och tänker.. Följ ledet! Var en i ledet och sluta vara unik..

"alla är vi unika på olika sätt".. Om alla är unika, vem FAAN är då unik? :S Unik är man om man är ensam om något, men om alla är unika är ingen unik..

Vi lever i en abstrakt värld.. En värld där alla ska vara unika samtidigt som dom ska följa normen.. Dubbelmoral.. Du ska vara både och.. Du ska passa in men vara egen..

Upprepning, ilska.. Jag är jag! "unik på mitt egna lilla sätt".. Jo, visst.. Alla är vi unika på våra små sätt.. Vi har lattemorsorna som bara orkar gnälla över hur lite tid det finns men kan sitta på fik i 5 timmar och snacka med andra patetiska morsor!!

Vi har alla dessa vilsna ungdomar, som inte vet vem dom är, som skiter i det mesta utåt.. men inåt ett stort jävla uppror!

Fjortisar, ooh.. Alla älskar vi fjortisarna!

Rebeller, personer som inte kan leva sina egna liv för dom måste gotta sig i andras liv, personer som lever på andra människors missöden.. You name it.. Frågan du ska ställa dig själv är vilken unik kategori du tillhör..

Själv är jag nog en blandning.. En blandning av Rebell och förvilsen själ!

Jag kommer aldrig vara bra, alltid misslyckas.. För de mesta jag tar i blir till skit.. Men jag är ganska nöjd med det.. För det är sånna som jag som ger "personer som inte kan leva sina egna liv för dom måste gotta sig i andras liv" och "personer som lever på andra människors missöden" ett liv! Och jag kan bjuda på det.. Ni får gärna leva era liv genom mitt! Jag bjuder på det, för förmodligen har ni mer nöje av det än jag!!

Många männsikor skulle vilja byta liv med någon, oftast till de bättre.. Och vet ni vad? Det hade inte jag.. hade jag fått byta liv så hade jag bytt till någon som jag hade lärt mig något av.. Och det tror jag inte att jag skulle göra av en person som får allt den vill.. Allt den pekar på, bortskämda jävla snorungar som lever sina primadonna liv och ALDRIG kommer få skulden för något.. Idiotiska jävla fittor som tror att världen kretsar kring dem! Personer som får allt serverat på silverfat..

Enda sättet du kommer lära dig något på är den hårda vägen..

Det är inte synd om mig.. Jag gillar mitt liv, jag gillar allt jag vart med om.. Visst, vissa delar kunda man ha skippat.. Men allt har vart en SÅÅÅÅN jävla erfarenhet.. Och det gäller även vissa personer man haft som vänner.. De människorna har verkligen fått en att inse vad man kan skita i.. Vilka idioter som inte är värda respekt och vilka som bara borde få ett skott i huvudet.. Personer som inte ens är värda att nämna..

Hatar man en person så har man tillräckligt mycket känslor för att orka bry sig.. Och jag hatar er inte.. Ni äcklar mig bara.. Och visst, det är lite av en känsla det med.. Så jag antar att jag bryr mig lite om er i alla fall.. Och vissa av er kommer jag alltid bry mig om även om ni har vart världen jävla attentionwhore eller idiot, eller falsk fitta eller vad fan som helst!! För det är ni som har fått mig att resa mig ur askan.. Fått mig att öppna ögonen och veta hur jag aldrig har velat bli.. För jag vill AAAALDRIG bli som er! :)

BUHU BUHU det är så synd om mig! Aaah, visst.. Jag tycker SÅÅ JÄÄÄÄVLA synd om mig själv.. Jag tycker synd om mig själv för att jag kastar ut ARROGANTA personer från MITT HEM mitt i natten.. Jag tycker synd om mig själv för att jag snor folks EX! Jag tycker synd om mig själv för att jag vågar stå för att du var en MYTOMAN! Nej, inte det minsta.. :) Jag tycker synd om mig själv för att jag släppte in två av er i mitt liv..

Den enda jag helhjärtat kan säga att jag saknar och ångrar ALLT jag gjort mot är hon som jag snodde ett ex ifrån.. Det är den person som satt mest spår i mitt hjärta, den som hjälpt mig att ändras till en bättre person, en person jag ångrar att jag inte fixade upp relationen med, en person som aldrig kommer förlåta, men en människa jag alltid kommer älska! Det är en av de få människorna jag inte har menat något illa om i det här inlägget!

Jag förstår att du inte kommer förlåta mig! Och det tar jag.. Men jag kan heller inte ångra att jag tog ditt ex.. För även han har gett mig en hel del erfarenhet!

Men nu ska jag inte skriva mer, även om jag har så JÄVLA mycket ilska kvar i mig.. Jag blir nästan chockad om någon orkar läsa igenom de här.. Hmm, aja..

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Mor med sina älskade skor ;)

Kram till min fina Michellabellarussinfälla <3 Älskar dig

2011-03-08 @ 12:30:38
Postat av: Jennifer, mamma till Lukas och Leiah

Pussochkramjagälskardig!

2011-03-10 @ 18:59:08
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0