Jag visste inte..

.. Att mognad och erfarenhet var samma sak.. Visst man mognar säkert med viss erfarenhet.. Men jag har aldrig påstått ens att jag är mogen! :P Hahah så personen som kommenterade i förra inlägget har nog fått något bakom flötet ;P

Ikväll (ja, klockan är halv sex på morgonen och jag har inte gått och lagt mig än) har jag haft en riktigt trevlig kväll.. Men som alla kvällar då det har blivit för lite sömn, så slutar jag vara glad och trevlig.. Jag behöver min sömn och jag har snart vart vaken i 24 timmar.. Fråga mig inte varför jag väljer att sitta uppe ett tag till för att blogga.. För de vet jag inte ens själv varför..

Men som sagt va så slutade jag vara glad.. Och det innebär att jag inte blev speciellt trevlig.. Så jag valde att åka hem.. Och då fick jag höra att jag var patetisk.. Men det kan jag ta.. För själva grejen i sig kanske var patetisk.. Men något i mig kände väl att jag behövde komma hem för att sova och kunna vara arg och irriterad.. För här skadar jag ingen.. Sen att jag kanske fick fram saker fel, som jag oftast får IRL, när jag är trött och irriterad är en annan sak.. Och det kommer jag be om ursäkt för.. När jag är lugn.

Men som sagt va.. Annars har kvällen vart riktigt trevlig och ikväll har jag haft tillfälle att umgås lite mer med Josses brud :)

Men som sagt va.. Jag är omogen till viss del.. Speciellt när jag är arg, förbannad, ledsen.. Men det kan jag stå för.. Men bara för att jag är omogen så betyder de inte att jag inte har erfarenhet om saker.. Och det är säkert jätte kul för dig att du känner 20 åringar som är mognare än mig.. Det gör jag med! En av mina bästa kompisar, är väl iof inte alltid mogen hon heller. Men hon är 20 och jag känner nog ingen coolare brud än henne. Det är inte många tjejer som jobbar som yrkesmilitärer och klarar man ett sånt jobb är man nog ganska mogen!

Och ja, jag tjatar, jag ältar.. Jag glömmer aldrig.. Det är sån jag är! Men om du som person inte klarar av att läsa om mig och mitt liv.. Mina tankar, funderingar. Hämndlystna planer.. Ja, vad som helst som jag skriver om.. Varför är du då inne och läser? :S

Nej, nu är det nog fan dags att sova.. Även om det känns onödigt att sova nu så måste jag. För annars kommer jag vara ett nervvark som blir irriterad för ALLT i.. Senare idag.. xD

P&K Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa :)

Det är ALLTID lätt att döma andra när man inte känner dem....



Och som sagt var, varför läsa en blogg om den inte intresserar en??

Då om någonsin verkar man ju inte ha ett liv!!

Tänk att behöva sitta och läsa bloggar hela dagarna för att fylla sin tid...

Snacka om att fylla sitt liv med dagar istället för dagarna med liv ;)

2011-03-11 @ 11:04:57


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0