Lingon&Blåbär

Ja som sagt va var jag, mamma och ett gäng iväg på visning av vårkollektionen av lingon & blåbär. Det var verkligen jätte trevligt och SÅÅÅ fina kläder! Hade jag haft körkort hade jag lätt börjat sälja! :)

Mamma beställde en hoogie till mig där ifrån eftersom jag har vart snäll och hjälpt henne med hennes jobb lite! :) Hon är representant för dem och delar ut delas kataloger.

Nej, men så jag tycker verkligen att ni borde boka in en visning av dom för att få se kollektionen och även köpa lite! Toppen kläder! :)


Idag är det som sagt va fredag.. Så jag och Marie ska iväg och storhandla.. Det ekar ganska brutalt i vårat kylskåp :P Haha.. Sen måste jag städa upp i mitt rum lite och klura ut var fan jag ska ställa alla ljus xD Jag har en yta på 140*40 som är fyllt av ljus.. :) Så, jag borde nog ställa undan en hel del av de ;P

Sen ikväll kommer en kille hit, nämner inga namn eftersom jag inte vet om han går med på det.. Men det är ytterst få personer som vet vem han är. :) Vi ska väl glo på film och snacka massor :) Trevligt trevligt.

På lördag ska jag hem till Mamma&co för att fira lilla Alice som blir 3 år på måndag. Och på söndag ska jag som sagt träffa Danne. Fullt upp :)

Jag ska väl även klippa Nathalie på lördag som jag har lovat nu i en vecka snart.. :P

Nu är det inte så långt kvar till jag får veta om jag kommer in i skolan eller inte.. Helt ärligt så tror jag inte att jag kommer in.. Mest för att jag inte orkar bli besviken en gång till ifall jag får ett bakslag den här gången också.. Men det känns lite jobbigt i alla fall, för eftersom jag har sökt och är högsta prioritet med tanke på att jag inte har ett slutbetyg. Så, kan jag inte söka några jobb.. För, kommer jag in på skolan, va fan gör jag med jobbet då? :P Så, jag är liksom i ett ganska stort dilemma:

* Leva fattigt i hopp om att komma in på skolan.

* Söka ett jobb, få jobbet och samtidigt komma in på skolan. 

För det är inte bara att säga upp sig hur som helst.. Och jag vill verkligen in på den här skolan! :O Så ja, jag får se hur jag gör.. Nu är det iof inte så länge kvar innan jag får veta.. Eller aah.. Det beror ju på när i april jag får veta om jag kommer in eller inte.. :P

Jaja, nu ska jag kolla om lilla tantMarie är vaken .. xD

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0