Nacken är en plåga!

Idag vaknade jag med världens smärta i nacken.. Jag brukar göra det emellan åt.. Men idag var det värre än vanligt.. Det är som att jag har nackspärr fast jag kan röra på huvudet. Haha alltså aah går inte att beskriva.. :P Men sjukt ont gör det i alla fall..

Idag ska jag iväg med mamma och kolla på nya kollektionen av lingon & blåbärs kläder. Ska bli riktigt trevligt! :)

Och på lördag ska vi fira lilla frallanbrallan som blir 3 på måndag. :) Marie har lovat att köra mig till mamma då, jag har 2 stora paket som Alice ska få, fast egentligen är det ett och samma bara det att när jag skulle öppna upp och titta på delarna så gick det givetvis inte att få tillbaka allt i en och samma kartong igen.. :P Haha så jävla typiskt!

Men i allmänhet så är jag ganska trött och sliten just nu och jag vet faktiskt inte vad det beror på.. Men det ordnar nog upp sig så småningom :)

Aja, nu är det väl dags att börja göra sig iordning.. Mamma ska hämta små tjejorna på dagis vid tre tiden och då ska jag åka med dom så mamma slipper åka via mig innan vi ska till Åkersberga..

Så ha det bra alla så filurer så hörs vi!

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa

Kul att du gillar kläderna så mkt :)

Det är helt annat att få se dem på catwalken än bara på en ställning :)



Kram

2011-03-17 @ 22:40:07


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0