Oj oj oj!!!

Mjaa, nu var det ju ett tag sen jag skrev igen.. :P

Igår var jag hemma hos Josefine, min fru.. Vi hade spakväll, MYCKET trevligt.. Vi bastade, hade hårinpackning, ansiktsmasker och massa annat mys!! Sen satt vi mest och chillade, var riktigt trevligt!! Idag har jag vart med henne i tatueringsstudion, det var också riktigt nice! Men suget efter att tatuera sig blev ju inte direkt mindre av att jag var där :P Hahah

Men jag fick inte vara med i rummet när hon blev tatuerad, så jag satt och var lite halvt social med Adam, som är piercare i studion och även en vän till mig! :) Var en riktigt trevlig dag även fast vi var där i nästan 5 timmar xD Hahah

Mjaa, annars har inte hänt så mycket, imorgon ska jag sova ut ordenligt, behövs efter natten och dagen som vart.. Är helt slut!! Är så trött så att jag inte ens orkar känna efter hur jag mår! :P Hahah

Aja, men ha det jävligt nice :D

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

5 TIMMAR?? Vad tatuerade hon? Hela Sveriges karta eller ;)

Jag tänker INTE vara där i 5 timmar för min!!! :) Åhh nej!!

2011-03-25 @ 11:13:59


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0