Payback is a bitch!

Jag är en ganska hämndlysten person.. Jag älskar att hämnas och tänker mig oftast inte för innan jag gör det.. Därav hamnar jag ofta i jobbiga situationer och får (ibland) jobbiga koncekvenser..

Men ibland när jag hämnas utan att ens tänka på det.. Det är då det blir som bäst! Och när jag väl kommer på att de är de jag gjort så mår jag så otroooligt bra. Hahaha kalla mig elak, för det är jag.. Jag är en bitch och jag har aldrig försökt förneka det.. :) Det bästa som finns är nog omedveten hämnd.. Och när personer ramlar, hahhahahaha då går det bara inte att sluta skratta.. Jag vet inte hur många gånger Danne har roat mig i vinter med att bara hålla på att ramla.. Men jaja, back to it!

Jag har fått mycket skit för att jag då "kastade ut en bästa vän mitt i natten!!" Buhu buhu buhu!! HAHAHAHAH som sagt va.. Hämnden är ljuv när den är omedveten.. Drar historian snabbt igen..

Marie skulle komma hem från sjukhuset, jag hade ett litet hemma krök med 4 personer.. En är en arrogant fitta och vägrar lyssna och åker ut EFTER att hon har bett MIG kollat bussarna som jag sen bad henne att göra själv.. Och sen erbjöd mig att betala halva taxiresan.. Sen att hon då kände sig som en hora för att taxichaffören hade försökt taffsa på henne, ja det händer varje gång som hon måste åka taxi ifrån något som hon inte vill ifrån :)

Men i alla fall.. Så ja, på sätt och vis kastade jag ut henne.. :)

För ett tag sen.. Drygt 2 år om jag inte minns helt fel.. Så var jag och den här personen i Fisksätra.. Jag hade typ vart där en gång innan.. Om ens det.. Kommer inte ihåg exakt.. Men i alla fall, vi festade på och sen frågar hon något och jag säger det jag tycker och tänker.. Som jag alltid gör.. Varför ljuga liksom? Hon får världens snetändning och jag var tvungen att dra.. Hmm, som sagt va hade jag max vart där en gång innan.. Och jag skulle då ta mig till stationen helt själv.. Det var inte så svårt som jag trodde med tanke på att jag har ganska bra lokalsinne.. Men ändå, jag hade kortkläning och 50 meter ifrån mig satt världens fyllon.. Inte okej.. Ah, men efter mycket om och men fick jag tag i Johan och Marie.. För tågen hade slutat gå.. Så Johan kom efter mig! GÅNG NUMMER ETT som jag blev "utkastad" av den personen..  Eller aah.. Ska man se enligt tid så är det gång nummer två :)

För några år sen så åkte jag och 2 tjejer till Riddarhyttan.. En av dessa tjejer är hon som jag kastade ut.. Vi ar alltså typ 20 mil hemifrån och jag hade ALDRIG vart där förut.. På kvällen drar vi iväg och dricker.. Och alla vi tjejer fuckar ur.. Jag slog till någon, ena tjejen syrra kalla mig hora och jag kalla henne äckliga fetto.. Dom säger till sin pappa att jag inte skulle få komma med dom hem och att jag var tvungen att åka hem.. Jo juste, mitt i natten.. På ett ställe jag aldrig vart på förut.. 20 mil hemifrån! YOU GO GIRL!!

Jag kastade ut dig 4 på morgonen.. I mitt hem som ligger 20 minuter ifrån dig med bil.. Du kan alltså gå de avståndet på typ 2 timmar.. Du har kastat ut mig 2 gånger.. På ställen som inte var möjliga att gå ifrån.. Sen sitter du och säger "sååå skulle jag aldrig göra mot en bästa vän.. Buhubuhubuhhu varför gör du så häääär!? SNYYYFT!" Väx upp för fan din lilla pussy!

Och kom för fan aldrig mer krypande tillbaka till mig.. För du är inte värd mer än en kackerlacka :)

P&K Michilicious :)
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: hmm

tycker du tjatar om att du har så mkt erfarenhet men det enda jag märker är att du hittar på olika historier stup i kvarten? samt tjatat om din kompis i säkert fem inlägg... skulle jag gissa din ålder skulle det vara max 14, blev chockad när jag såg att du var 20 :s vet betydligt mognare personer än du som inte tjatar om att dom har "erfarenhet som en 40 åring"... det enda du gör är att sitta hemma och titta på teve och städar ditt rum. roligt liv.

2011-03-10 @ 14:38:06
Postat av: Ewa :)

Bra skrivet!!!



Och vad har kakerlackorna gjort för illa för att jämföras med henne ;)

2011-03-10 @ 15:25:11


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0