Tiden rullar på..

Ja, som sagt va gick jag och la mig först efter att ha vart vaken i 22 timmar.. Sov i drygt fem timmar och nu har jag snart vart vaken i 12 timmar till.. Det är egentligen helt otroligt att jag inte är tröttare än vad jag är.. Men men..

Just nu sitter jag hemma hos Sebbe och tittar på när han plockar upp sina saker som han haft med på en kryssning.. Inte speciellt intressant. Men det är ju i alla fall trevligt sällskap :)

Sen när jag väljer att gå hem så blir det nog till att hoppa i säng med tanke på att jag har vart vaken så pass länge som jag har vart.. Men aah..

Nej, det var nog allt för nu.. Har i alla fall haft en väldigt lugn och trevlig dag i allmänhet :)

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0