idag..

..Ska jag försöka att inte bry mig om någon annan än mig själv.. Ta med headset till klassrummet, kanske skriva upp mig på att göra prov imorgon, och sen tokplugga det som inte riktigt har fastnat.. Det blir nog bra det här.. Nu tar jag på mig mitt poker face.. Nu kör jag mitt eget race!!

PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Du mitt hjärta ska alltid köra ditt eget race <3 Lyssna till dig själv och tillåt dig att gå din egen väg!!

puss och stor bamsekram



Älskar dig <3

2011-05-12 @ 07:15:10
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0