Jaha, vad ska man säga?

Ja, nu är det onsdag. 5 dagar tills skolan börjar. Jag måste ringa dit och kolla om jag får åka ner på söndag, men har ingen kraft till att göra det just nu!

Igår åkte jag hem från Trosa, det var faktiskt riktigt jobbigt.. Men ändå skönt. Jag visste ju att jag skulle få en natt då jag inte blev väckt av någon som gick runt i lägenheten för att han inte kunde sova.. :P Men, det resultera ju även i att jag sov ensam, vilket var ganska jobbigt att göra nu efter 1 vecka med sällskap. Men jag måste säga att jag har saknat min säng. Och jag vet inte hur fan jag ska klara att gå från att sova i en 160 säng till en 90 säng som dom har i studentkorridoren.. DET kommer bli en mardröm!

Idag är det meningen att min fru ska komma. Hon sa "SEEENAST kl 4!" men det vet jag inte riktigt om jag tror på.. :P Men blir det så, så måste jag säga att jag kommer vara lite i chock och väldigt glad :P Men Josefine och tider går inte riktigt ihop! :P

På fredag blir det en liten "avskedsmiddag" med the Wiklanders&co. Och på lördag blir det middag hemma hos mammut!

Josse ska ju vara här från och med idag tills jag åker, eftersom jag har bokat henne :P Men vi får se hur roligt hon tycker det är.. FÖr jag FÅR INTE vrida på dygnet allt för mycket, det kommer bli ganska jobbigt att komma upp och börja skolan 7.15 som är det i alla fall.. Och JA! Skolan börjar 7.15 varenda en dag! :)

Ja, men idag blir det väl till att tvätta lite, packa lite.. Förbereda överlag.. Jag kommer förmodligen glömma massor, och det är inte bra! :P

Aja, har inte så mycket vettigt att skriva. Är nyvaken och hjärnan är kaos pga vissa saker.
Men ha det nice, så skriver jag väl igen.

PEACE Michilicious

Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Och jag ser fram emot att få åka till Skövde och hälsa på :)

2011-05-04 @ 13:31:52
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0