Sorry assåååå!

Jaa, det var ju ett tag sen jag skrev.. Har hänt massor och ingenting sen dess.. Vet liksom inte vad jag ska skriva egentligen.. Har fått börja med kuben, det går rykten här att jag har en "fling" med en kille här, bara för att dom visste att vi var med varandra i fredags men ingen såg oss.. Det har vart monsterfyllor och mycket skratt.. Ett och annat raseriutbrott.. Men överlag har det vart jävligt nice!

Jag vill typ ALDRIG flytta tillbaka till Sthlm.. Saknar inte stressen de minsta.. Det jag saknar är min familj, inget annat typ. JOO!! En sak.. Min säng!

Nu i veckan så slutar Tobbe, så vi hade en liten avskedsfest för honom i helgen.. Varpå han decka på toan typ.. Så vart inte till att gå ut på krogen för honom.. Pascha visslade med en visselpipa i mitt öra, jag vart förbannad och skulle seriöst slå ihjäl honom, men valde då att gå undan istället.
Nya killarna drygade sig i fyllan, så jag vet inte riktigt vad jag tycker om dom! Jag och Tim tog en biltur upp på berget där man hade VÄÄÄRLDENS utsikt över typ hela stan.. As ballt! :)

Idag har jag, Tobbe, Adam och Hanna vart uppe på taket och chillat.. Vi var inte upp så länge, men det var soligt och jag fick typ en miljon fräknar.. Så, ja.. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om solen just nu :P Hahah

Igår så var det även lite korridorhäng.. Jag och 4 killar hade kvällsjumpa i korridoren.. Eller aaah, Kosken var väl inte direkt på xD Men upp med benen i luften och hålla balansen på axlarna.. Skit roligt xD

Aja, har väl egentligen inte hänt så mycket mer och har det de så är det inget som ni får veta haha men aah.

Nu ska jag samla ihop lite människor och spela uno. Och vet ni vad? Jag diggar att bo i en studentkorridor!! AWESOOME!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0