Tjollahopp!

Usch mitt huvud är riktigt tungt och det känns som att min hjärna kommer att explodera.. Skulle jag gå och lägga mig nu så skulle jag lugnt somna och förmodligen sova tills imorgon.. :P

Det är rätt dött här just nu i korridoren, händer inte så mycket. Men det är faktiskt ganska skönt.. För det känns som att jag håller på få migrän och det skulle inte vara allt för trevligt om jag fick de nu.

Idag var jag med Smallville till ica maxi och apoteket, han var så snäll som skjutsade mig dit.. SÅ nu har jag även hämtat ut mina järntabletter. Har ingen aning om varför jag har järnbrist.. Men det blir nog bra att jag äter dom! Kanske blir lite piggare och slipper värken i lederna.

Idag har jag och mina kära klasskamrater gått igenom typ 5 böcker.. Så hämtade ut dom 6 böckerna jag behöver ha för att kunna göra test två också.. Till test 1 var det bara 4 böcker och nu till test två så är det 11 böcker.. Så något säger mig att det kanske inte går att göra testet den här veckan :P

Men jag har i alla fall pluggat på rätt bra idag.. Imorgon ska jag ta itu med ritningsläsningen så att den blir klar.. Sen hoppar jag på de 6 nya böckerna.. Eller om man tar något emellan.

Som sagt va kommer jag hem först den 2 juni.. Vet inte om jag skrev maj i förra inlägget är som sagt va rätt död, men hoppas ni fatta att jag mena juni ifall jag skrev fel.. Men, aah blir rätt knapert med pengar nu eftersom man ska lägga ut pengar för böcker och hyran för juni.. Men men..

Aah nej, nu ska jag kolla på lite supernatural och sen ska jag nog sova rätt tidigt. Är JÄTTE trött som sagt va.

Ha det bra!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

:) Låter som du har fullt upp :) Stor bamsekram <3

2011-05-17 @ 18:14:04
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Tjolahopp vad jag saknar dig <3



Puss

2011-05-20 @ 10:54:26
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0