Uppdatering om dagen..

Ja, idag började skolan i vanlig tid.. 07.15, satt då och pluggade lite halvt.. = ingenting.. Fram till klockan 10.00. Då skulle jag göra test 1. Jag måste säga att jag var skit nervös innan även fast alla har sagt att det var skit enkelt.. Och jag måste nästan säga att jag vart lite sur över att testet var så jävla enkelt, men jävligt glad över att jag bestämde mig för att göra testet idag och inte nästa vecka.. Det har inte blivit rättat än, men jag vet att jag hade rätt på alla förutom en där jag kan få fel pga en fel formulering. Men det är ju bra i alla fall.

Sen var det meningen att vi skulle plugga genom böckerna som är till test två, men "the fantastic four" alltså jag och 3 andra som jag pluggat med, grabbarna grus och en tjej, bestämde att vi kunde ta ledigt. Så vi satte oss uppe i ett "sällskapsrum" och spelade finns i sjön :P Sen gick vi tillbaka så att vi blev avprickade.. :P

Sen har det egentligen inte hänt så mycket mer, jag satte mig i mitt rum och glodde på några avsnitt av supernatural och sen satte jag mig och glodde på killarna som spelade poker i ett av köken. Nu har jag tillbringat 1½ timme på balkongen med en av killarna och snackat skit. Måste säga att det var MYCKET rogivade! Haha

Idag såg jag den flummiga killen igen.. xD Han som tror att han är större än han är.. Och han tror att han är betydligt mycket starkare än vad han är. Haha så jag och tjejen som jag pluggar med fick oss ett rejält skratt! :P Så nu när jag satt ute på balkongen så berättade han jag satt med lite om den där killen.. Tydligen är han mytto och skit svag. Hahaha han hade tydligen jobbat inom byggbranchen i 12 år.. Jag vet inte riktigt hur han får ihop det med tanke på att han är förr 89.. Men det är säkert SKIT bra! xD Hahaha

Aja, nu är klockan mycket, nu blir det till att tuttisova. Imorgon får jag se om jag ska haka på alla andra till systemet och köpa lite alkohol för att sen supa lite eller om jag tar en chill helg till max och typ går och spelar lite basket med mig själv xD

Hoppas att alla har det bra!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0