Bara för att jag har..

.. Världens sötaste småsystrar!
Linnea (Sessa-diva-donna-prima) och Alice (Frallan-brallan). Jag har iof 3 till systrar som är helt underbara. Men som sagt va kommer jag ALLTID stå i skuld till Linnea. Och Alice är min IDOL! Så, aah :) Här kommer nya bilder på världens mest underbara småsyskon!
Som jag berättat många gånger så har Linnea räddat mitt liv. Och båda har nog rättat mitt liv fler gånger än de någonsin kommer förstå. För om jag mår dåligt, och då spelar det ingen roll hur dåligt jag mår. Men tittar jag på bilder på dem så börjar jag le. Och då minns jag att jag lever för mina solstrålar. Att dom gör vardagen lite ljusare.
Ni kommer ALLTID äga en obeskrivligt stor del av mitt hjärta. <3
Därför har ju jag då.. Snäll som jag är.. Lovat dessa små sessor att dom i 16 års present ska få en shopping dag med mig. Många år kvar iof eftersom Linnea är 5 och Alice är 3. Men det ska planeras i tid när dom ska få spendera 2000 kr på vad de vill :) Ska man vara bästa systern så måste man ju ligga på topp ;P
Haha men idag tänkte jag ta itu med att börja lägga upp lite bilder från skolan. Men det gör jag senare.. Om det inte glöms bort ;P
PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Och dom ÄLSKAR dig såååå oerhört mycket :)



Puss och kram

2011-09-12 @ 22:03:20
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0