Den vridna världen!

Du ska leva efter normen, du ska följa samhällets led, gå hand i hand med alla andra personer fulla med dubbelmoral.

Har du problem med något så ska du lita på personer som du aldrig har träffat förut, för de kan "hjälpa" dig på rätt spår i livet.

Du ska välja vilket parti du vill att ska styra Sverige.

Du ska vara vuxen..

Hmm, först och främst tycker jag att det är totalt jävla jätte konstigt att man ska vara på ett visst sätt för att passa in.. Och vad är de här jävla snackat om att man ska vara så jävla smal, som ett ja.. Anorexia-fall. (ber om ursäkt till er som har de, tragisk "sjukdom", men det är ju "mode" att vara lika smal som er) Men sen ska man ha större pattar än Pamela Andresson, du ska ha större läppar än.. Ja jag vet inte vad.. Du ska vara så smal och petit att din kropp sakta men säkert tynar bort.. Men skaffa ett par feta pattar, så du får ryggproblem och blir rullstolsbuden i 30 års ålder.. Skaffa så stora läppar att du inte kan stänga munnen till slut.. Eller så är den alltid stängd.. Har inte bestämt mig om vad som är värst..

DUBBEL MORAL!!!

Sen det här med partier.. De lovar så jävla mycket hit och dit.. Jo, men världen blir ju sååååå mycket bättre pga er. Haha Njaa, inte riktigt va!!

Psykologer, soc och alla andra jävlar som vill att man ska lägga sitt liv i deras händer.. För att bli bättre.. Lita på människor man aldrig har träffat och bara spy ur sig hela sin livs historia.. JO men visst. :) Det blir säkert mycket bättre av de.

Inbitna gamla skit gubbar.. Som vill ha kvinnliga arbetare i sina firmor (byggfirmor) Ja, när man ringer och kollar om det eventuellt skulle finnas en möjlighet till en lärlingsplats, ja då får man minsan höra "men lilla gumman".. Vad fan har du för rätt att kalla mig för lilla gumman? :S Jag är förmodligen både längre och bredare än dig ditt lilla pervo! Men jo, det lär ju vara såååå mycket jobbigare att ha en tjej "hängandes i ryggen" än en kille.. För det är ju inte alls så att jag faktiskt har gått klart min kurs och dessutom fått jävligt fina betyg.

IDIOTER!

Ja, som sagt.. Jag är less på idioter och deras jävla dubbelmoral.. De borde få ett eget land.. Där man kan placera den, så kan dom vara idioter tillsammans..

Jag menar, kan Sverige placera invandrare i samma kommuner för att hålla "dem på plats" så kan man väl placera alla jävla dubbel-morals-idioter på ett och samma ställe också!!

TAck och hej för mig!

Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0