Detta kallas kärlek!

Jag har som sagt va alltid varit rebellisk i mitt liv, skitit i vad alla sagt att jag ska göra och dylikt. Men det finns vissa saker min mamma lärt mig som jag faktiskt ALLTID har lyssnat på.. Och det är att man ALDRIG kan ha för många skor och väskor. Jag har aldrig varit någon väsktjej. Jag ser de mer som en nödvändig grej än en accessoar, kanske för att jag typ aldrig behöver använda t.ex. en handväska då jag alltid har mina hood-tröjor på mig och därav alltid har fickor att lägga de saker jag behöver ha med mig, som t.ex. plånbok, mobil och cigg. Sen händer det givetvist att jag har en "tjejig" dag och klär mig i något där det är snyggare med en handväska och då har jag ju mina fina väskor som jag köpte i Italien.

Men det jag skulle komma till är att jag ALLTID har vart en sko-tjej. Jag ÄLSKAR skor, i alla former. Kanske mest klackskor, men jag använder de sällan då jag själv anser att jag är för lång för att gå runt i klackskor hela tiden. Och sen att de inte alltid passar min stil. Men jag har MASSOR med skor och MASSOR med klackskor. Och nu har jag blivit insnöad på ett skomärke som heter Iron Fist.

De är inte de vanliga skorna, som är "propra", utan de flesta har faktiskt ganska groteska och speciella mönster. Jag äger i dagens läge endast 2 par. Och med den inkomsten jag har så har jag liksom inte råd med att köpa så många sådana par även om jag skulle vilja ha de flesta.

Men här är i alla fall bild på de två paren jag har:


Dessa var de första paret jag köpte, de finns inte längre att få tag på om man inte köper de begagnat, då detta märke endast gör ett visst antal av varje motiv/sko. Dessa gick på 799:-


Dessa var de andra paret jag köpte och det är samma sak här, de här skorna finns inte heller längre att få tag på om man inte köper begagnat, kanske om man specialbeställer iof. Det vet jag ingenting om. Men i alla fall. Dessa gick också på 799:-

Och här mina kära vänner, här kommer skorna jag vill ha. Jag lägger upp dem i miniatyrbilder. Men det borde väl bara vara att klicka på bilden så blir den lite större.



Ja, som ni ser. Det är ganska speciella. Men jag är SÅÅÅÅÅ förälskad i de här märket. Och ja, det är äkta kärlek! Men priset på dessa skor eller märket överlag (gällande klackskorna) så ligger mellan 649 - 1000+. Det negativa med dem är att de är ganska smala i fram och storlekarna kan variera lite. Jag har en storlek större i mina 2 par än vad jag brukar använda just för att de flesta omdömmena om dem så har de stått "de är små i storleken". Men efter att ha andvänt dem en gång så töjde dom sig lite och nu glappar dom istället. Så ett tips om ni tänker köpa ett par. Ta er rätta storlek och gå in dom någon dag innan ni ska använda dem. Och är det så att dom faktiskt är för små, så lämna tillbaka dem.

De går att köpa på BRANDOS och HEPPO, säkert andra ställen också. Men jag gillar dessa två. Och BRANDOS har större utbud på just de här märket, som alltså är IRON FIST!

P&K Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0