Ja, ni får väl ursäkta..

.. Att jag är lite gnällig just nu.. Men något jag också är förbannat less på, det är min konstanta värk i lederna! Och inte nog med det, vissa leder knakar ju så förbannat så man blir äcklad av sig själv (Ja, jag har lite svårt för knakande leder, tycker att det är lite äckligt och läskigt).
 
Jag har så långt tillbaka i tiden jag kan minnas haft ont i mina leder och jag har sökt hjälp hos husläkare, vårdcentraler, sjukhus och diverse sjukgymnaster, naprapater och kiropraktorer (hahah vad kul de lät xD ) men jag får samma jävla svar VARJE JÄVLA GÅNG!! "Nej, vi kan inte hitta något fel.."
 
Nej, men om ni slutar ta samma förbannad test varje jävla gång, vidgar vyerna lite, testa göra något annat test, skicka mig vidare till något annat ställe som är lite mer kunniga och kan ta reda på det lite bättre.. För att jag inte har reumatism konstaterade vi nog första gången när jag var 12 och sen ungefär varje år efter det.. Jag har fattat det!! JAG HAR INTE REUMA!! Men bara för att jag inte har reuma så betyder det väl inte att jag inte har något fel? För något fel har jag ju, annars skulle jag inte ha så här ont.. Om jag nu inte ska tro på de där block-mongot till läkare jag hade en gång som sa att allt satt psykiskt.. Mjaa, tror inte de va.. 
 
Nej, fy fan.. Man önskar att vården kunde ta en på allvar någon gång! 
 
PEACE Michilicious
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0