Wow!!

Fick en sömn medicin i torsdags, kunde dock inte ta den på torsdagkväll för jag var tvungen att fasta inför fredagen då jag skulle göra en sockerbelastning som gick asbra!! Men jag tog den på fredag kväll, förutom att den smakade som tandkräm så hjälpte den verkligen! Fick sova, visst jag vaknade ett ex antal gånger.. men jag fick somna om igen! En helt otrolig känsla när man varit utan sömn så länge! Tog den även igår innan jag skulle sova och vaknade lite groggy av medicinen, men faktiskt hyffsat utvilad! Känner verkligen att humöret är på väg uppåt igen! Så skönt!!

Idag ska jag och 3 brudar från PL till Sthlm på sommaräventyr. Vi ska få se nya produkter och lukta på nya dofter, hoppas jag! :) så det blir nog en väldigt rolig dag :)

Och att vakna av att solen verkligen skiiiiner!! Kan det bli bättre!?

Två dagar med sömn och jag känner mig som en ny människa!! Underbart :D

Puss och kram alla fina och ha en bra dag :)
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0