Tiden går fort!

Imorgon blir vår prinsessa 1 vecka gammal. Det känns helt sjukt egentligen :P vi har inga rutiner och lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Men vi har världens mest nöjda bebis och det enda vi gör är att fokusera på henne typ! :) <3

Jag mår nästan oförskämt bra, jag är faktiskt chockad! Jag får sova, men ätpaus varannan timme, alla krämpor är borta, nästan, känner av foglossningen minimalt om jag anstränger mig. Jag har nästan slutat blöda. Alltså ja! Jag mår bra!!

Just nu sitter jag i soffan, enbart i underkläder men min prinsessa sovandes på min mage iklädd enbart blöja. Vi har mysfaktor delux! Jag får inte nog av henne, hon är de vackraste som finns! <3

Igår tappade hon navelstängsstumpen så nu luktar hon inte illa heller haha. Däremot har hon fått skavsår i ena armhålan och på ena sidan av halsen. Men Tim köpte Inotyol igår, så nu tvättar vi och smörjer och hoppas på att det läker snabbt <3

Jag skulle inte ändra mitt liv för något i världen. Allt är perfekt! <3
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0