trött mama!

Igår infann sig någon form av energi jag inte känt av på länge! Jag orkade tvätta och laga middag! Det var jätte skönt faktiskt, första gången egentligen sen förlossningen som jag orkade laga "riktig" mat.. annars har vi mest ätit sånt som är färdigt och egentligen bara behövs värmas på. Och skönt med rena kläder! Har ju en dotter vart favorit hobby är att spotta ut bröstmjölk på mig. Man känner sig ju inte jätte fräsh då :/

Idag är jag inte lika pigg. Har varit en skitnatt! Ni som känner mig vet att jag har jätte svårt att somna om när jag väl vaknat. Och inatt har jag lyckats sova ungefär 1 timme mellan matningarna. Så är lite lätt död!

I helgen ska vi ta en mini semester. Vi ska åka upp till sthlm och då som vanligt bo hos min fostermamma där även mon fostersyster och hennes man och barn bor. <3 de är även gudföräldrar åt Gabriella, så det ska bli supermysigt! Då kan vi även passa på att utnyttja all hjälp vi får = ganska mycket ;) Ska bli underbart att träffa er igen!

Ska väl även åka via mamma och "fira" Nattis student i förväg då vi inte kommer ha råd att åka upp igen. Så måste försöka hitta någon liten present åt henne.

Men som sagt, idag är jag en trött mama, så idag lär jag inte klä på mig, bara ligga i soffan tillsammans med min lilla groda och slappa <3

Ha en fin dag <3
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Tjejmorsan

Ska bli kul att se er :) Stor kram

2014-05-28 @ 07:34:08
URL: http://tjejmorsan.blogg.se


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0