FAAAN!!!

Även fast Marie sagt saker som jag skulle bli glad över i vanliga fall är jag så JÄVLA låg.. Det är helt otroligt hur socialen kan få en att åka rakt ner i avgrunden.. Jag har sagt tusen gånger till alla jag känner hur mycket jag älskar mitt jobb och jag gör det igen! Jag ÄLSKAR mitt jobb, det är typ det enda jag pratar om.. Men jag vill inte dit på måndag.. Jag mår så förbannat jävla dåligt.. Dom har verkligen förstört allt.. Jag har inga krafter kvar.. Jag kan inte lita på någon..

En av mina så kallade bästa vänner har absolut inte tid att träffa mig.. Men har tid att träffa min förra bästapolare.. Och det känns också jävligt skumt.. Det var liksom det jag visste att skulle hända från början .. Och nu har det hänt.. Det är tur att jag är så jävla stark som jag är ändå och att jag har alla dessa underbara personer runt om kring mig som jag har.. Annars hade jag tagit det jävligt hårt.. Men nu orkar jag inte bry mig.. Vill inte hon ha mig i sitt liv just nu.. Fine.. Kanske ska avsluta den vänskapen också..

FAAAAAAAAAAAAN!!!! Jag orkar inte med alla dessa jävla krig inom mig hela tiden.. Jag gör inte det..

Jag är jävligt hård på utsidan.. Men på insidan är jag ett litet barn som gråter, blir rädd, får ont, och bara vill krya upp i mammas famn och hoppas att hon gör allt bra igen..

Jag orkar inte..
Jag gör verkligen inte det!!!

Varför skulle jag bli den jag blev? Varför skulle jag överleva där på BB? Varför skulle den där läkaren vara där just den dagen då jag föddes? Varför kunde inte jag få bli "normalstörd"?

Jag orkar inte!!
Michilicious - Bara för att jag är jag
Postat av: Anonym

det kan ju finnas en anledning.

2010-02-13 @ 19:43:17
Postat av: Ewa Svedmarker

Du är underbar som kämpar på <3

Och jag vet att när du har som jobbigast så brukar du tänka extra mycket på Li och Frallan, du vet hur mkt de älskar dig och även hur mkt vi alla älskar dig här hemma <3

Kramar om dig, tar dig i min famn och så får du vara liten för några minuter för att sen resa dig och kämpa vidare <3



Jag älskar dig min älskade dotter <3

2010-02-13 @ 20:23:03


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0