helvetes-jävla-rövknullare!!

Ja, som sagt va så hade jag ju ett socmöte idag som då handlade om ifall jag skulle få bo kvar hos Marie eller inte.. Idag fick jag ett besked om att mitt kontrakt går ut den 6 eller 7 april och att det förmodligen inte kommer förlängas.. JÄVLA FITTHÅLA!!! Oron som växer inom mig växer sig starkare för varje minut som går.. Tänk om det blir så.. Att dom skriver ut mig från Marie.. Vart fan tar jag vägen då?? Dom Hanna berättade att dom inte kunde förlänge började jag gråta som fan.. Då sa jag det rakt ut halvt hysteriskt "Ni har 2 val.. Antingen ser ni till att jag får bo kvar hos Marie.. Eller så tar jag livet av mig!" För helt ärligt.. Jag skulle fan inte klara av att flytta här i från .. Jag är mitt i en utredning, jag har haft en praktik i några veckor, men den kan ju gå åt helvete som allt annat jag försökt med också.. Och jag vet att jag INTE kan bo själv än.. Jag skulle inte palla det..

Så på onsdag ska jag och Marie till soc igen och ha ett möte med socialchefen.. Socialchefen hade sagt till Marie att det var bäst att Marie kom ensam.. Men det skiter jag blanka fan i.. Den lilla fitt-kärringen ska få se på ett och annat och tro mig.. Hon kommer INTE få det lätt!!!

Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0