Jävla idioter!!

Allt var på väg upp och nu kommer allt rasa tack vare er!! Ni hjälper ingen!! Ni förstör bara för alla jävla människor som behöver hjälp.. Jag bor hos en kvinna där jag trivs och mår bra.. Så va fan är problemet?? Ska inte jag få må bra eller?? Min arm är trasig.. FATTA DET!! Jag har inte gjort mig själv illa på LÄNGE!! Men tack vare er kommer mina s-tankar börja igen.. Mitt ss-beteende kommer sakta men säkert tillbaka!! Ni bara förstör.. Va fan har jag gjort er? Va fan har jag gjort för att ni ska jävlas så jävla mycket med mig??

Hoppas ni blir glada den dagen jag inte pallar och tar livet av mig!! Hoppas ni är nöjda då!!!
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0