Lalalaaah!

Idag har det var en lugn dag på jobbet.. Nu tvättar jag kläder för fullt.. Senare ska jag vara med Alex när han ska försöka fixa sitt larm i bilen som vart mongo i några dagar :P

Imorgon är det föreläsning på jobbet, så är bara vi vuxna i skolan.. Lär bli rätt nice!!

Onsdag är det möte med socialchefen, den häxan lär ju få höra ett och annat!! Fy fan hon ska nog satan få veta att hon lever i alla fall!!

Torsdag är det jobb igen, sista arbetsdagen på veckan.. NICE!!

Fredag... Ja, fredag.. BECCA KOMMER!!!! WOOOOOHOOOOOOOOOO!!!!!! Ska bli så jävla kul.. Ska försöka komma iväg och se Avatar i 3D med Beccisen och Alexen .. Nice nice.. Gaaah saknar min älskade "flickvän" så mycket!!! Ska bli så underbar och krama henne igen.. Tycker nästan synd om Alex som kommer få stå ut med oss båda hahahhahahaha XD

Men men, det är några dagar kvar tills hon kommer så måste försöka ta en dag i taget och bara hoppas på det bästa.. :D

Men men, nu är det väl snart middag och om 35 min ska jag ner i tvättstugan och flytta över rena tvätten i torktumlaren och sätta i en ny maskin med smuts.. Iof är det mest handdukar och lakan.. Men ändå .. :P

Men men, antar att det var allt för nu.. :)

Puss puss <3



Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0