Mjoo

Nu har panikångesten lagt sig.. Nu är det lite bättre.. Är fortfarande lite arg.. Men det är bättre.. Och det är ju tur det..

Men det är helt otroligt hur soc kan vara så jävla osmarta!!!

Dom vet hur jag är.. Jag är inte som alla andra.. Och när det börjar gå bra tror dom att jag ska klara mig själv.. Va fan, det är väl bara öppna mina journaler och läsa?? Idioter alltså!!

Nu har dom tagit bort min handläggare och satt in TVÅ nya på mig.. För jag är ett så svårt fall.. LOL!!
Hade barn/ungdoms sidan på soc skött sitt jobb rätt hade jag aldrig behövt vara inskriven på soc nu!
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0