Oj, vad länge sen..

Nu var det jätte länge sen jag skrev.. Kommer inte ens ihåg när det var sist.. Så ursäkta om jag skriver om samma sak igen .. :P


Men under den här tiden har jag för första gången i mitt liv vart utomlands.. Var till Italiten, Florens. Helt underbart. Det fanns en jätte snygg kille som jobbade på ett fik där.. Och dom hade världens bästa milkshake.. :) Köpte massa saker och åt massa god mat och världens godaste glass.

Flygresan var helt otroligt rolig. Jag satt vid fönstret på planet och var som ett litet barn på julafton. Det roligaste var start och landning. Kändes jätte härligt. När vi väl var framme i Italien kände jag att jag hade ALLDELES för varma kläder på mig. Så då var det bara att ta av sig översta tröjan.. :P


Sen har jag jobbat för fullt. Jag älskar mitt jobb. Och nu jobbar jag mest med en av killarna i f-1an. Han är så söt.. Han är 7 år och HELT UNDERBAR! Han tar väldigt mycket energi så det blir väldigt tidiga kvällar i säng som Marie "stör" sig på :P Hon tycker att jag ska se på tv med henne. Men hon tycker ju givetvis att det är bra att jag får min sömn.

Becca har även vart hos mig. Då var vi på krogen och dansade. Vi dansade så bra så att alla försvann från dansgolvet när vi gick upp. Och det var ju bra. För det var en kvinna där som var hög som ett hus, hon dansade inte i takt var typ 40 år och klädde sig som att hon var 14. Patetiskt.

Jag har fått beviljat hos Marie till Oktober 2011 vilket känns skönt. Nu slipper jag oroa mig för att åka ut där ifrån.

Jag har blivit mycket lugnare i själen och mår faktiskt riktigt bra. Jag har väl haft det lite jobbigt nu med att jag blir så lätt irriterad men jag antar att det beror på att jag anstänger mig så mycket på jobbet och egentligen sover för lite. Men men, det hinner jag nog ikapp..

Jag har även bestämt mig för att jag ska börja på komvux till hösten. Men jag ska ta det långsamt så att jag inte hinner tröttna helt och skita i det också. Så jag ska ta ett ämne i taget, vilket jag tror blir jätte bra för mig. Men jag har inte bestämt vilket ämne det blir än.

 Just nu är jag på Åland. Sitter i Beccas skola och försöker att inte störa henne när hon jobbar. Men ibland är det lite svårt.. Jag blir ju så lätt uttråkad.. :P Men, jag får sitta vid datorn och göra vad jag vill och det är ju bra det. 


Jag tror det var allt för nu. Men vi hörs sen någon gång när jag har tid. Haha..

Puss // Michelle Von Eilert
Michilicious - Bara för att jag är jag


Skriv dina tankar och funderingar här:

Namn:
Kommer du ofta hit?

E-postadress: (publiceras ej)

Nummer?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Att lämna en kommentar innan ni går :)
RSS 2.0